رویه بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا 

نکته : در صورت ارسال پیکی (پیک اختصاصی) و پرداخت مبلغ کالا درب منزل به پیک بعد تست در صورت مشکل در کالا بدون هماهنگی کاسپین صنعت تسویه نباید با پیک انجام گیرد و تعویض کالا بدون هزینه ارسال مجدد انجام خواهد شد ولی در صورت کوتاهی خریدار در تست کالا و یا تسویه بدون هماهنگی تعویض محصول بعد پرداخت مبلغ به پیک انجام نخواهد شد مگر در صورت قبول مبلغی بعنوان خسارت وارده و هزینه ارسال و ارجاع مجدد این کار انجام خواهد شد.

نکته : در صورتی که خریدار درخواست گارانتی داشته و این گارانتی کار نصب و راه اندازی کالای خریداری شده را انجام دهد بعد از نصب گارانتی 7 روزه باطل شده و هرگونه مسولیت دستگاه بر عهده شرکت گارانتی خواهد بود .جهت اضافه نمودن و سفارش این گارانتی حتما موقع خرید با پشتیبانی فروش در این خصوص هماهنگ نمایید!

“شرایط بازگردانی کالا و ضمانت 7 روزه“

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید هنگام تحویل کالا، به واحد فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود. مشتری گرامی در صورتی که کالای دریافتی شما با مدل در خواستی شما مغایرت دارد بلافاصله با فروشگاه تماس گرفته و فروشگاه را مطلع نمایید.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خود داری شود .

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه کاسپین صنعت بازگردانده شود . برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود. (هزینه بازگشت و ارسال و ایاب و ذهاب برعهده مشتری خواهد بود)

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات کاسپین صنعت اطلاع داده شود. ( در صورت تهیه و آماده سازی برای ارسال هزینه ایاب و ذهاب برعهده مشتری خواهد بود)

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. (هزینه بازگشت و ارسال و ایاب و ذهاب برعهده مشتری خواهد بود)

نکته : در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز  الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

– اگر در اثر حمل و نقل هنگام ارسال ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .

-محصولات مانند ظرفشویی – لباسشویی – ساید بای ساید و اجناس حجیم یا سنگین که هنگام تحویل کالا تست فنی نمیشوند تا قبل از راه اندازی توسط سرویس کار شامل گارانتی برگشت کالا و تعویض خواهند بود. در صورت بروز مشکل فنی مبالغ واریز شده برگشت داده نخواهد شد مگر با قبول خسارات وارده و هزینه های که کاسپین صنعت در قبال ارسال محصول متحمل شده است.

– آسیب‏‏ دیدگی باید هنگام دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کاسپین صنعت اطلاع داده شود .(محصولاتی نظیر تلویزیون و لوازم خانگی بزرگ هنگام تحویل تست کامل خواهند شد سپس به مشتری تحویل میشود.)

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کاسپین صنعت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کاسپین صنعت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کاسپین صنعت ارسال شود.

– مشتریان گرامی هنگام دریافت کالا به صورت کامل کالا را مورد بررسی قرار دهید در صورت وجود مشکل، فوراً با ما تماس بگیرید. با اطلاع به کارشناسان فروش , مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نماید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کاسپین صنعت بازگردانده شود. در موارد جزئی بعد از هماهنگی با شرکت جهت مذاکره و حل مشکل و یا کسر مبلغی به عنوان خسارت وارده اقدام نمائید با توجه به شرایط و وضعیت ارسال و همچنین  قوانین فروشگاه بعد از تحویل کالا , فروشگاه کاسپین صنعت در قبال محصولات تحویل داده شده به مشتری مسولتی ندارد و تنها به جهت رفع مشکل با مشتری هم کاری خواهد کرد.

چگونگی ارسال کالای مرجوعی

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه کاسپین صنعت جداً خودداری نمایید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

نکات و قوانین مندرج در این صفحه ممکن است در آینده شامل بند ها و قوانینی در مفاد آن باشد . انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه می باشد.