استفاده و بهره از سایت فروشگاه کاسپین به منظور توافق شما با شرایط و قوانین ذیل تلقی میگردد:

در مرحله اول تمامی خدمات ارایه شده و محتویات سایت کاسپین صرفا برای استفاده غیر تجاری و شخصی شما عزیزان عرضه شده است. و طبق قوانین و ضوابط هر گونه کپی برداری از محتویات سایت کاسپین برای مقاصد تجاری ممنوع بوده و در صورت کپی برداری محتویات حتما باید با ذکر منبع و آدرس سایت ارایه شود.

اطلاعات موجود در سایت کاسپین بر اساس اطلاعات ارایه شده از جانب شرکتهای تولید کننده در سایت قرار داده می شوند. ممکن است اطلاعات وارد شده دارای خطاهای نگارشی وغیر دقیق باشند، سایت کاسپین هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات درج شده ندارد و تمامی اطلاعات سایت کاسپین به طور مداوم به روز و آپدیت می شوند.

خرید از سایت کاسپین بر مبنای شرایط و ضوابط تعیین شده و همچنین آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک از جانب جمهوری اسلامی ایران میباشد.

کاربران محترم باید حتما در حین سفارش کالای مورد نظر خود فرم واطلاعات مربوطه را به طور صحیح وارد نمایند . درصورتی که اطلاعات ناقص و یا صحیح نباشند ممکن است سفارش شما مورد پیگیری قرار نگیرد و یا با تاخیر ارسال شود.

شما میتوانید با ارسال ایمیل با ما در ارتباط بوده و همچنین درنظرسنجی ها شرکت و انتقادات و پیشنهادات خود را نیز برای ما ارسال کنید . لازم به ذکر است که ارتباط ما با کاربران و مشتریان با توجه به درج نشانی تلفن و آدرس و … صورت میپذیرد پس از درج اطلاعات اشتباه جدا خودداری کنید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی سایت میباشد. ما با هیچ روش غیر رسمی به جز ارسال نامه یا ایمیل از طرف آدرس های رسمی و مورد تایید سایت با شما تماس نخواهیم گرفت.

سایر سایت ها و لینک های مربوطه که در سایت ”کاسپین ” به منظور اطلاعات کامل تر و بیشتر کاربران قرار داده شده است مستقل بوده و فروشگاه ” کاسپین ” هیچگونه مسئولیتی در قبال آنان ندارد.

تمامی اطلاعات ثبت شده توسط کاربران در سایت ” کاسپین ” به صورت محرمانه و ایمن میباشد و در اختیار طرفین و اشخاص قرارداده نمیشود و ما موظفیم که با آخرین فن آوریها حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کنیم.

گارانتی

مدت گارانتی و خدمات فروش بسته به نوع کالای خریداری شده متفاوت است. چناچه محصول یا کالای ارایه شده همراه با گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار میبایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی به نسبت ارایه کالا و خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام کند.

رویه‌های بازگرداندن کالا 

نکته :در صورتی که کالای خریداره شده در زمان تحویل نقص فنی داشته باشد, تعویض کالا بدون هزینه ارسال مجدد انجام خواهد شد ولی در صورت کوتاهی خریدار در تست کالا و یا تسویه بدون هماهنگی, تعویض محصول انجام نخواهد شد مگر در صورت قبول مبلغی بعنوان خسارت وارده و هزینه ارسال و ارجاع مجدد این کار انجام خواهد شد.

نکته : در صورتی که خریدار درخواست گارانتی داشته و این گارانتی کار نصب و راه اندازی کالای خریداری شده را انجام دهد بعد از نصب گارانتی 7 روزه باطل شده و هرگونه مسولیت دستگاه بر عهده شرکت گارانتی خواهد بود .جهت اضافه نمودن و سفارش این گارانتی حتما موقع خرید با پشتیبانی فروش در این خصوص هماهنگ نمایید! شرایط بازگردانی کالا در 7 روز با توجه به شرایط زیر امکان پذیر است.

“شرایط بازگردانی کالا و ضمانت 7 روزه“

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید هنگام تحویل کالا، به واحد فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود. 

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه کاسپین بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد قابل بازگردانی کالا و ضمانت نخواهد شد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر با فروشگاه کاسپین اطلاع داده شود. (در صورت تهیه و آماده سازی برای ارسال هزینه ایاب و ذهاب برعهده مشتری خواهد بود)

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. (هزینه بازگشت و ارسال و ایاب و ذهاب برعهده مشتری خواهد بود)

نکته : در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز  الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

-محصولات مانند ظرفشویی – لباسشویی – ساید بای ساید و اجناس حجیم یا سنگین که هنگام تحویل کالا تست فنی نمیشوند تا قبل از راه اندازی توسط سرویس کار و تا 7روز پس از تحویل گرفتن کالا شامل گارانتی برگشت کالا و تعویض خواهند بود. بطور کل هر کالایی که از آن استفاده شده باشد و یا از حالت پلمپ خارج شده باشد شامل بازگردانی کالا نخواهد شد.

– آسیب‏‏ دیدگی باید هنگام دریافت کالا، به فروشگاه کاسپین اطلاع داده شود.(محصولاتی نظیر تلویزیون و لوازم خانگی بزرگ هنگام تحویل تست کامل خواهند شد سپس به مشتری تحویل میشود.)

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کاسپین تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کاسپین ارسال شود.

– مشتریان گرامی هنگام دریافت کالا به صورت کامل کالا را مورد بررسی قرار دهید در صورت وجود مشکل، فورا با ما تماس بگیرید. با اطلاع به کارشناسان فروش , مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نماید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کاسپین بازگردانده شود. در موارد جزئی بعد از هماهنگی با شرکت جهت مذاکره و حل مشکل اقدام نمائید. با توجه به شرایط و وضعیت ارسال و همچنین  قوانین فروشگاه بعد از تحویل کالا , فروشگاه کاسپین در قبال محصولات تحویل داده شده به مشتری مسئولیتی ندارد و تنها به جهت رفع مشکل با مشتری همکاری خواهد کرد.

چگونگی ارسال کالای مرجوعی

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه کاسپین جداً خودداری نمایید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

– در صورتی که ساکن سایر شهرها(غیر از تهران) هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

نکات و قوانین مندرج در این صفحه ممکن است در آینده شامل بند ها و قوانینی در مفاد آن باشد . فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه میباشد.