چگونه اعتماد کنیم ؟

به منظور رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز این مطلب را آماده کرده ایم تا توانسته باشیم در انتخاب درست و به جا به شما عزیزان تا حد ممکن کمک کرده باشیم .

اولین سوال و مهمترین سوالی است که اکثر بازدیدکنندگان و مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما می پرسند این است که چگونه اعتماد کنیم ؟ چطور پول رو واریز کنیم ؟ آیا اجناس برای ما ارسال میگردد ؟ یا در چه صورت وجه عودت داده میشود ؟ آیا با ثبت سفارش به صورت مستقیم داخل سایت بدون پرداختی کالا ارسال میگردد یا نه ؟

جواب تمامی سوالات خود را با خواندن این مطلب رفع و به جواب هایتان میرسید در غیر اینصورت میتوانید با شماره تلفن های مد نظر و یا شماره تلفن ثابت فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

مجوز ها و دلایل اعتماد به کاسپین صنعت

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و اخذ گواهی اعتماد الکترونیکی از جمله مهمترین و تاثیر گذارترین و یکی از مهمترین ملاک های اعتماد به یک سایت یا فروشگاه اینترنتی می باشد که شما در صفحه اصلی کاسپین صنعت در قسمت پایین میتوانید نماد اعتماد را مشاهده کنید و در صورت لزوم و مشاهده اطلاعات مربوطه بر روی نماد اعتماد کلیک کنید .

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

  • تایید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر بسیار  زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده احساس امنیت بیشتری در تبادل اطلاعات و در امان ماندن اطلاعات شخصی خواهد داشت .
  • در واقع نماد اعتماد الکترونیک که همانطور که مشاهده مینمایید و از اسم آن نیز مشخص است به منظور اعتماد مشتریان عزیز و برای مقابله و جلوگیری از سو استفاده های مرتبط درست شده است ، به منظور اعتمادسازی کاربران عزیز به هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ساخته شده است .
  • مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وابسته به وزارت صنعت و معدن و تجارت) وظیفه ی اعطای نماد الکترونیکی را بر عهده دارد . اعطای این نماد پس از دریافت مشخصات و مدارک لازمه و تایید شرایط لازم ، صورت می پذیرد.

ضرورت اخذ/داشتن نماد اعتماد الکترونیکی :

  • با اعلام شرایط اخذ نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) برای فروشگاه های اینترنتی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزیر نظر وزارت صنعت ، معدن و تجارت می توان نتیجه گرفت که در جهت اعتماد سازی ، بالا بردن ضریب امنیت ، ساماندهی و رسمیت بخشی به فعالیت فروشگاه ها وایجاد رقابت سالم در کاهش قیمتها و ارتقای سطح کیفیت فروش کالا و ارایه خدمات مناسب و سالم به مصرف کنندگان خریدار از فروشگاه های اینترنتی اخذ نماد اعتماد الکترونیکی نه تنها لازم بلکه بسیار ضروری است.
  • به همراه نظام مند شدن فروشگاه های اینترنتی ، تخلفات احتمالی در زمینه کیفیت کالا ، امنیت در فروش ، تحویل به موقع کالا در اسرع وقت و ضوابط باز پس گیری و … کاهش و جلوگیری خواهد شد و بخشی از فعالیت های خرده فروشی در مبادلات داخلی به نحوه صحیح به اجرا در خواهد آمد .

مجوز فروش رسمی برای فروش اینترنتی

  • فروشگاه “کاسپین صنعت” دارای مجوز رسمی فروش در فضای مجازی می باشد و این مجوز توسط ” وزارت صنعت ، معدن و نجارت ” ثبت و صادر گردیده است .

راهنمای خرید با کارشناسان فروش قبل از خرید:

  • مکان مشاوره : از طریق تلفن ثابت ، واتساپ ، تلگرام ، و … با مشاورین کاسپین صنعت
  • مشاوره در خصوص امکان تغییر رنگ بندی سرویس و سایز و هزینه ارسال و بسته بندی و …
  • قبل از خرید قیمت های ما را با بازار مقایسه کنید.

گارانتی محصولات:

  1. ارائه گارانتی مدت دار 1 تا 2 ساله برای محصولات از جمله کولر گازی و تلویزیون و یخچال و … اعم از وسایل ریز و غیر برقی و …
  2. ارایه گارانتی 100% سلامت فیزیکی برای همه محصولات
  3. ارایه ضمانت اصالت کالا برای کلیه محصولات مرتبط
  4. ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم مطابقت و معیوب بودن کالا تا قبل از تحویل

فاکتور های خرید از کاسپین صنعتارسال سریع

  1. تحویل سریع: کاسپین صنعت برای رضایت مشتریان تحویل سریع را برای تمامی نقاط ایران بسته به شرایط آب و هوایی و شرایط راه امکان پذیر کرده است. نحوه تحوبل سفارشات شما بسته به محصول و شرایط ارسال فرق میکند (پست شخصی و پست پیشتاز)
  2. پشتیبانی 7/24 ساعته: پشتیبانی بخش فنی سایت و بخش فروش و ارسال ، مشاور و همه بخشها به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات هستند.
  3. پرداخت پس از تحویل (پست شخصی) : ارائه خدمات پرداخت پس از تحویل برای محصولات فروشگاه تنها با پرداخت بیعانه ارسال می شود و پس از تحویل و تست محصولات اقدام به دریافت کامل مبلغ کالا می شود (برای محصولاتی همچون تلویزیون و یخچال و لباسشویی و …) و این محصولات با پست شخصی ارسال می شوند.
  4. پرداخت قبل از تحویل ( پست پیشتاز) : محصولاتی که از طریق اداره پست برای مشتریان عزیز و یا پست پیشتاز برای شما خریداران عزیز ارسال میشود برای خرید حتما باید مبلغ قبل از ارسال کالا و تحویل به پست پرداخت شود تا محصول برای شما از طریق پست ارسال گردد و به دست شما برسد.
  • جهت اطمینان بیشتر در مورد خدمات فروشگاه کاسپین صنعت میتوانید با شماره های دفتر فروش و پشتیبانی تماس بگیرید در قسمت (تماس با ما)
  • لازم به ذکر است از خرید در هرگونه فروشگاه مشابه کاسپین صنعت و سو استفاده از نام کاسپین صنعت برای ایجاد کانال های تلگرامی جدا خود داری نمایید و حتما با ما در ارتباط باشید و در صورت مشاهده تخلف به ما خبر دهید.
  • تمامی اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی در داخل سایت “CASPIANSANAT.COM” ذکر شده و در صورت مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت و شماره کارشناسان و … از اعتماد به آنها بپرهیزید. با تشکر